Senaste nytt

Kan jag se om SAS Credits är registrerat på bokningen?

Brandten

Medlem
Har 1h på mig att boka av biljetten för att sedan boka ny och vara 100% säker på att jag skriver i min företagskod. Bokade igår men är lite osäker på om jag skrev in koden på 2 av 3 bokningar som jag gjorde.

När jag bokat tidigare har det stått någon av följande texter i bekräftelsemailet:
Tack för din bokning!
När du kommer tillbaka har du tjänat ytterligare 250 EuroBonus-poäng och mellan 11 och 22 SAS Credits!


eller

Tack för din bokning!
När du kommer tillbaka har du tjänat mellan 54 och 109 SAS Credits!


Nu står det bara

Tack för din bokning!

När du kommer tillbaka har du tjänat minst 250 EuroBonus-poäng!

Det står dock samma sak på alla 3 bokningar och jag är helt säker på att jag skrev in koden på minst en av de. Om jag nu glömt, kan man efterregistrera?
 
Jag googlade och hittade följande:

Retroregistrering är möjlig via självbejäning på Corporate Site upp till 3 månader efter avslutad flygresa.

Men jag kan inte påstå att de sidorna är särskilt användarvänliga. Jag har aldrig sett någon sådan funktion där, men den kanske finns och bara är lite gömd?
 

DanielKif

Medlem
Efterregistering går bra via Corp sidan. Finns under Utilities -> Retro registration.
upload_2016-3-14_13-41-53.png
 

DonM

Medlem
Jag var osäker på om CMP var registrerat på diverse av mina bokningar för de nästa 3 månaderna. Tog kontakt med supporten som snabbt verifierade alla + rättade en som det inte låg inne på. Säkert mycket enklare än att retro-regga i efterhand.
 
Toppen