Senaste nytt

Jumbooze goes to Asia

jumbooze

Medlem
Visa bifogad bild 44694

Solnedgång över Tokyo

ImageUploadedByTapatalk1448709275.473756.jpg


ImageUploadedByTapatalk1448709312.312037.jpg

Flygande reklampelare för MetLife

ImageUploadedByTapatalk1448709382.221724.jpg


Lite udda inslag
ImageUploadedByTapatalk1448709423.811651.jpg
ImageUploadedByTapatalk1448709438.298330.jpg
 

jumbooze

Medlem
Nu blir nästa flyg Thai F till BKK, ska försöka att få väskan incheckad vidare även på mitt flyg HKG-TPE, där jag har ett mobilt boarding pass ;) blir något av en utmaning då det är separata biljetter och allianser ;) men försöka bör man annars dör man eller hur det nu var ;)
 

jumbooze

Medlem
Så nu sitter jag i Ana First lounge på hnd, när de öppnade checkin så fungerade verkligen allt, väloljad maskin, jag frågade lite försynt om de kunde checka in väskan, vi försöker sa hon, har du biljett, boarding pass sa jag? Kan titta och det gick inte helt men när hon fick se e-ticket så lyckades det så väskan checkades in hnd-bkk-hkg-tpe, när det var avklarat och den fått sin first tag, så blev jag expresseskorterad genom crewingång som var tom och efter migration så guidades jag till loungen.

ImageUploadedByTapatalk1448714609.144798.jpg

Första attacken mot buffén
 

palmen

Moderator
Så nu har jag anlänt Narita, smidigt då man öppnade gate längst fram och jag satt på rad två.

Får klassa denna flygning som helt normal, inget som utmärker sig positvt eller negativt förutom en sak som jag hittade men mer om den lite längre ner.

Visa bifogad bild 44678
En Air born Mixology med lite varma nötter

Valde förrätt "kött", då jag "lyxat" till med lax i Loungen,
Visa bifogad bild 44679
Den var nog den bästa rätten, provade här först Mikkeler alternativ Ett.

Sen fortsatte jag med varmrätten renkött med Mikkeler alternativ två, här fick jag bara ett glas och ej burken.
Visa bifogad bild 44680 a Visa bifogad bild 44682

Forts följer... Nu blir det buss mot Haned
Mikkeller alternativ 2, burken blir svår att få i och med att den är i en stor glasflaska ;)
Hur smakade denna RAS 2 från Mikkeller, inte hört något utlåtande från någon om den ännu.
 
Toppen