Senaste nytt

COOP Medmera mer

kexxcream

Medlem
100 kr rabatt när man handlar med nedanstående kuponger via Coop Online:

VÄLKOMMEN
KOMPIS
HURRA
TILLBAKA

Inte direkt knutet till ett konto som ni kan se ;) Dock var jag lite besviken över att man inte får dubbla poäng jfr om man handlar i butik. Slängde iväg ett mail till support för att se vad de säger om det hela.
 

olo

Medlem
100 kr rabatt när man handlar med nedanstående kuponger via Coop Online:

VÄLKOMMEN
KOMPIS
HURRA
TILLBAKA

Inte direkt knutet till ett konto som ni kan se ;) Dock var jag lite besviken över att man inte får dubbla poäng jfr om man handlar i butik. Slängde iväg ett mail till support för att se vad de säger om det hela.
Det stör mig - grande - att i alla kampanjer och poäng eller bättre pris så är coop online undantaget.
 

flonken

Medlem
100 kr rabatt när man handlar med nedanstående kuponger via Coop Online:

VÄLKOMMEN
KOMPIS
HURRA
TILLBAKA

Inte direkt knutet till ett konto som ni kan se ;) Dock var jag lite besviken över att man inte får dubbla poäng jfr om man handlar i butik. Slängde iväg ett mail till support för att se vad de säger om det hela.


Jag får både grundpoäng och extrapoäng när jag handlar på coop.se
Varje gång har handlat så mailar jag supporten så ramlar grundpoängen in 1-2 veckor senare.
Svaret från supporten jag fick första gången var; "Tyvärr har vi problem att registrera grundpoäng från Coop.se, detta är felanmält och vi jobbar på att lösa problemet. Jag kommer registrera dina poäng under dagen."

Ligg på supporten som vanligt!
 
Toppen