Senaste nytt

BOSE QC 25i 1990skr

M@GNÜS

Medlem
Jag var också inne på att köpa ett par, men efter att ha läst nya testet på M3 så lutar jag mer åt att köpa Philips-modellen som blev bäst i test och dessutom har ett lägre pris (1690kr). Någon som har testat den? Bose QC25 fick ganska dåligt betyg...
Jag köpte Philips hörlurarna på Saturn när jag var i Berlin för två veckor sedan.
169€ (ca 1570kr) gick de på och jag är supernöjd. Väldigt prisvärda med bra ljud och grym brusreducering!

Testade ett flertal lurar i butikem innan jag bestämde mig och kom fram till att Philips-lurarna trots sitt lägre pris var bäst.
 
Last edited:
  • Gilla
Reactions: olo

bnr

Medlem
@TorbjornMieden jag är i T5 på torsdag, kan kolla då!
No need! Här kommer en dagsfärsk bild!
image.jpg
 
men enligt M3 testet ovan skulle denna komma med gammal hederlig tråd med kontakt inte trådlös !? tänkte på flyget där man behöver aktiv noise cancelling som bäst liksom !
 

palmen

Moderator
Köpte ett par vita Bose QC25 från Webhallen, vet att morsan varit ute efter att köpa sådana så hon fick en glad överraskning när jag fått ner priset ca 700 kronor mot billigaste de hittat innan.
Perfekt att kunna boka lurarna på deras sida och hämta ut idag i en butik efter att ha stämt av med morsan om hon ville ha dom eller inte, bara att välja alternativet betala i butik för alla som har möjlighet att ta sig till en butik.
 
Toppen