Senaste nytt

dagrum/restroom stängda - SAS GOLD Lounge Köpenhamn

Agö

Medlem
Man kan ju föreställa sig att något har hänt. Kanske är det någon som använt dagrummen för att röka eller i övrigt misskött sig till den grad att SAS tvingats stänga dem.
 

agehall

Medlem
Med tanke på att de aldrig funnits tillgängliga när jag frågat efter dem på CPH så ser jag personligen ingen större skillnad nu från hur det varit. Det hade dock varit kul ifall de fortsätter existera, så jag kanske får se insidan på dem någon gång.
 

Agö

Medlem
Med tanke på att de aldrig funnits tillgängliga när jag frågat efter dem på CPH så ser jag personligen ingen större skillnad nu från hur det varit. Det hade dock varit kul ifall de fortsätter existera, så jag kanske får se insidan på dem någon gång.
Dom är faktiskt inte så dumma, jag har slappat där en handfull gånger.
 

i6niol

Medlem
Jag fick samma svar för drygt en vecka sedan. Stängda för renovering men någon renovering såg jag inte skymten av...
 

Sakoz

Medlem
Jag har använt dagrummen flera gånger, och har filmat ganska grundligt vid ett tillfälle. Kan leta på filmen om någon är intresserad.
Guld värt särskilt om jag jobbat sent och gett upp hoppet om att få någon timmes sömn på natten, utan istället bokat om tåget till Arlanda och vidare ändrat till ett tidigare flyg. Sen ätit i gold loungen på Kastrup och gått och lagt mig i dagrummet och sovit helt underbart gott.
Hoppas för allt i världen att det bara är tal om renovering.
 

jumbooze

Medlem
ImageUploadedByTapatalk1448471711.118775.jpg
ImageUploadedByTapatalk1448471722.718206.jpg
ImageUploadedByTapatalk1448471735.753053.jpg
 
Toppen