Senaste nytt

TANKAR FÖR BusinessClass FRAMÖVER

trekker

Medlem
Men herregud, skall ledningen behöva fråga sina medlemmar om lov för vad man skall göra. Det är väl inget forum där ägarna eller någon behöver ha jour dygnet runt för att svara på medlemmarnas frågor.
Absolut inte! Men om man annonserar nya BC sa kanns det som sagt mycket konstigt att man aker pa semester. Kanske hade varit battre att vanta tills efter semestern isafall?
 

Fredrik

Medlem
Absolut inte! Men om man annonserar nya BC sa kanns det som sagt mycket konstigt att man aker pa semester. Kanske hade varit battre att vanta tills efter semestern isafall?

Jo, men det framfördes åsikter om att ägarna behövde förklara sig innan den här tråden skapades. Damned if you do, damned if you don't.
 
Men herregud, skall ledningen behöva fråga sina medlemmar om lov för vad man skall göra. Det är väl inget forum där ägarna eller någon behöver ha jour dygnet runt för att svara på medlemmarnas frågor.

Själv har jag varit med på forumet sedan begynnelsen och saknar också Martin och Jacob. Martin organiserade i varje fall det häftigaste jag upplevt tack vare BC, sista resan med SAS MD80. Det var en suverän upplevelse. Då har jag ändå genom mitt arbete åkt cockpit med DC9/MD80 massor av tillfällen.

Men att hålla på att bli så gnälliga och negativa som vissa medlemmar är nu upplever jag som väldigt tråkigt. Då kanske det är bättre att lämna forumet istället för att hela tiden vara negativ.
Ledelsen skal absolut ikke spørge nogen om lov til noget. Ledelsen skal derimod stå til ansvar for de valg som træffes. Det savner jeg lidt her...
 
  • Gilla
Reactions: pep
Nya ägare, nya tider. För egen del blir jag nöjd om redaktionen förtydligar om det rör sig om en sponsrad artikel, press release eller riktig recension. Då kan jag själv avgöra om jag vill läsa eller inte. Ärlighet varar längst. Visar det sig att materialet inte håller klass kommer jag sluta att läsa och fokusera på forumet, ingen stor grej för mig.

Jag kan tänka mig att använda affiliatelänkar om artikeln eller tipset är tillräckligt bra, ex erbjudandet om guldkort hos qatar. Dr Miles deals hade gärna kunnat innehålla länkar att boka genom.

Personligen har jag inte skrivit någon trip report eller recension och kommer inte att göra det heller nu när siten har en uttalad kommersiell grund. Det beslut grundar sig helt på det bemötande som har varit från den nya ägaren i diverse trådar. Vill man ha hjälp får man vara snäll. Jag är dock inte sämre än att jag kan ändra mig om jag märker att det finns en vilja att ändra sig.

Det var mina 5 cent...

PS. Jag hoppas verkligen att bc.se fortsätter att vara en stor källa till inspiration som det har varit de senaste åren!
 
Toppen