Senaste nytt

Ny funktion i SAS appen?

matado

Medlem
Öppnade idag SAS appen och kunde se en bokning med Thai som har gjorts via Thais hemsida (angav mitt Eurobonus som milage card).
Är detta en ny funktion i SAS appen? Har aldrig sett externa bokningar från Star Alliance där tidigare. Någon som vet ifall det fungerar från andra *A bolag?
 

Attachments

  • image.png
    image.png
    138,5 KB · Visningar: 312

Dr. Miles

Expert
Öppnade idag SAS appen och kunde se en bokning med Thai som har gjorts via Thais hemsida (angav mitt Eurobonus som milage card).
Är detta en ny funktion i SAS appen? Har aldrig sett externa bokningar från Star Alliance där tidigare. Någon som vet ifall det fungerar från andra *A bolag?
Min Air China bokning i början av den här månaden kom inte upp i alla fall.
 

EBGGOT

Medlem
Öppnade idag SAS appen och kunde se en bokning med Thai som har gjorts via Thais hemsida (angav mitt Eurobonus som milage card).
Är detta en ny funktion i SAS appen? Har aldrig sett externa bokningar från Star Alliance där tidigare. Någon som vet ifall det fungerar från andra *A bolag?

Så har det fungerat för mig i över ett år med Thai, Lufthansa ....
 

SFC

Medlem
Tror också den funktionen funnits ett bra tag nu. Kan lägga till att det fungerar med Austrian och United också.
 

Jonas C

Medlem
Går inte att få upp en ANA bokning eller Brussels Airlines för mig. Men då har jag inte EuroBonus kortet inlagt på dessa.
 

matado

Medlem
Ok, bra.
SQ och UA fungerade inte för mig förra veckan.
(Å andra sidan kommer och går mitt poäng saldo i SAS appen också, så kanske något galet med appen. Får installera om den)
 
Toppen