Ny tycker jag att du låter lite bitter, är det för att Arlanda och inte Kastrup fick linjerna till HKG och LAX?Arlanda - SAS fremtidige hub.
Nej, däremot var fyra linor öppna för passagerare som inte har FT.Medhåll. De senaste par gångerna har de visserligen flyttat över en linje till, men först när kön har växt till sig nästan bak till automaten. Lyckades de inte ens göra det idag? Underbetyg, och knappast vad flygbolagen betalar för.
Han är väl alltjämt bitter av någon anledning, hans DYKWIA-status verkar inte gå hem hos folk!Ny tycker jag att du låter lite bitter, är det för att Arlanda och inte Kastrup fick linjerna till HKG och LAX?
Han är väl alltjämt bitter av någon anledning, hans DYKWIA-status verkar inte gå hem hos folk!
Naturligtvis fullständigt irrelevant. Mitt avtal är med SAS och av det framgår det att jag har tillgång till FT, bl.a. på Arlanda Terminal 5. Om SAS inte förmår att köpa in tjänsten på ett korrekt sätt bör man rimligtvis se över sina rutiner.Har SAS en egen fast track på T5? Så vidt jeg vet er det en fast track som driftes av swedavia hvor SAS, Lufthansa, Swiss med flere kjøper seg inn?