Senaste nytt

SAS Eurobonus julkalender 2015?

perhall

Medlem
Hej,
en intressant fråga är om det blir någon julkalender i år? Brukar ju ofta ha bra erbjudanden och det skulle kunna få mig att avvakta med att spendera mina ganska många poäng...

Någon som vet eller har starka aningar? Jag vet inte riktigt hur tongångarna går kring sånt på SAS marknadsavdelning...
Per
 

Dr. Miles

Expert
Hej,
en intressant fråga är om det blir någon julkalender i år? Brukar ju ofta ha bra erbjudanden och det skulle kunna få mig att avvakta med att spendera mina ganska många poäng...

Någon som vet eller har starka aningar? Jag vet inte riktigt hur tongångarna går kring sånt på SAS marknadsavdelning...
Per
Dem som vet får nog inte berätta sådant i förväg, kan jag tänka mig. Det finns säkert någon sorts sekretess policy.
 

crown

Medlem
Med tanke på besvikelsen bland många när det förra året kom fram att man hoppade över Julkalendern så hoppas jag man reparerar sitt misstag och kör en julkalender i år.
 

perhall

Medlem
Jag är nämligen nästan alltid uppe 02.00 när den kommer ut så jag missar inga bra erbjudanden! Har visserligen bara 360 000 poäng kvar eftersom jag just bokade en bonusresa men hoppas att det räcker...
 

pferdgarten

Medlem
Jag är nämligen nästan alltid uppe 02.00 när den kommer ut så jag missar inga bra erbjudanden! Har visserligen bara 360 000 poäng kvar eftersom jag just bokade en bonusresa men hoppas att det räcker...

Regner med at du får noen gode reiser for de gjenværende poengene. Krysser fingrene for en bra julekalender i år!
 
Toppen