Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ligger just nu på 296,9k, så gissar att det är en bra idé att skaffa Elite (om jag inte är nöjd kan jag ju alltid säga upp det). Gissar att det inte finns någon värvningsbonus när jag redan har kort hos AMEX.

Jag läste någonstans att om jag går över 300k i spend innan jag skaffar Elite så får jag inte den andra vouchern, stämmer verkligen det? Hur gör man annars, är det bara att ringa och ändra kort, eller krävs det nya kreditupplysningar osv?
Ingen värvningsbonus nej :(
 

kexxcream

Medlem
Jag ligger just nu på 296,9k, så gissar att det är en bra idé att skaffa Elite (om jag inte är nöjd kan jag ju alltid säga upp det). Gissar att det inte finns någon värvningsbonus när jag redan har kort hos AMEX.

Jag läste någonstans att om jag går över 300k i spend innan jag skaffar Elite så får jag inte den andra vouchern, stämmer verkligen det? Hur gör man annars, är det bara att ringa och ändra kort, eller krävs det nya kreditupplysningar osv?

Går du över 300K och sedan skaffar Elite så kommer de ordna en till voucher. Plockade upp detta i samtal med kundtjänst för ett tag sedan. Ring och bekräfta innan du gör något.
 

fcx

Medlem
Nu har det ju gått ett år sedan kortet kom ut, och det börjar bli dags att få in 20 000 baspoäng för år två. Är det någon som fått in dessa än?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen