Senaste nytt

Snabb frukostfråga som hilton guld

freno

Medlem
Jag tänkte boka

Hilton Garden Inn Hotel Near Central Park


och som guld kan jag under my way välja
Complimentary Hot Cooked-to-Order Breakfast for you and one guest (guest must be registered in the hotel) throughout your stay.

vad brukar det vara, jag brukar käka lite ananas, någon rostbrödmacka, lite bacon och juice. inkluderas detta i det här eller kommer jag f å en kaffe och omelett? erfarenheter?
 
Hilton Garden Inn brukar enligt min erfarenhet att ha helt ok frukostar till skillnad från t.ex. Hampton Inn....de flyr jag som pesten. Med andra ord slipper du äta på tallrikar gjorda av frigolit ;)
Om din frukost endast består av det du nämner så kommer du klara dig mer än väl.
 

Agö

Medlem
Här är frukosten på Hilton Garden Inn, McAllen Texas. @Igorius , har du fler? Vill inte påstå att detta var ens i närheten av OK.

Houston 012.JPG
 
  • Gilla
Reactions: Gus

agehall

Medlem
vad brukar det vara, jag brukar käka lite ananas, någon rostbrödmacka, lite bacon och juice. inkluderas detta i det här eller kommer jag f å en kaffe och omelett? erfarenheter?

Nu ska vi se. Jag har bott på det där hotellet och om jag inte helt blandar ihop dem så serveras frukosten i restaurangen som ligger i anslutning till hotellet. Det var det "vanliga" med avseende på varma rätter, dvs scrambled eggs, bacon, korv och potatiskuber. Jag har inget större minne av det kallskurna eller om det gick att beställa ägg och omeletter, men jag kommer ihåg att hela frukosten kändes väldigt malplacerad eftersom restaurangen inte alls kändes designad för att ha frukost.

Det var dock inget fel på frukosten utan den fyllde sin funktion skulle jag säga.
 

freno

Medlem
f75835905c1f0ab5199ec9e58995aa52.jpg
b6a461208850f359e9616ed7092bac07.jpg


Detta var från dagens, sen fanns fil, fyra sorters flingor, fruktsallad, kaffe, te, juice, typ 10 sorters bröd varav alla utom tre enligt mig är typ wienerbröd :p men helt ok frukost enligt mig
 
Toppen