Senaste nytt

E-cert personlig 10% off code - VARDELOS

trekker

Medlem
Har ni fatt ett mail med en kod for 10% rabatt?

Jag har forsokt anvanda den och den ar i princip vardelos. Den fungerar inte om man bokar familjerum, den fungerar inte heller om man bokar 2 rum.

Men det samsta av allt ar att den ger bara 10% rabatt pa ett standardrum exclusive frukost (jag kollade pa Royal Viking). Nar man sedan ska uppgradera med frukost, vilket kostar 80-90 kronor normalt, sa kostar det dessutom de 10% rabatt man fatt med koden. Dvs frukosten kostar ca 300 kronor per natt om man anvand rabattkoden......

Uselt.
 

FF#1

Medlem
Har ni fatt ett mail med en kod for 10% rabatt?

Jag har forsokt anvanda den och den ar i princip vardelos. Den fungerar inte om man bokar familjerum, den fungerar inte heller om man bokar 2 rum.

Men det samsta av allt ar att den ger bara 10% rabatt pa ett standardrum exclusive frukost (jag kollade pa Royal Viking). Nar man sedan ska uppgradera med frukost, vilket kostar 80-90 kronor normalt, sa kostar det dessutom de 10% rabatt man fatt med koden. Dvs frukosten kostar ca 300 kronor per natt om man anvand rabattkoden......

Uselt.
Ja jag har fått den, har inte hunnit kolla men reagerade på att 10% är rätt kasst även om det skulle funka rakt av.
Sen om det är så här så är det ju helt värdelöst.
 

kristerj

Medlem
Jag hade i varje fall nytta av min. Fick 10% rabatt på Radisson Gardemoen. Då jag bokade ganska sent var det i varje fall ca 200 NOK i värde. Blev dessutom uppgraderad till ett Businessclassrum, så frukosten ingick.
 
Toppen