Senaste nytt

Special Liveries

KeXx

Medlem
Blev lite inspirerad av tråden om BA:s nya livery och jag tyckte Eric Löfberg hade en poäng när han föreslog en Livery-tråd.
Så här är den!

Här kan vi posta våra egna ögonvittnesskildringar av udda och specialmålade flygplan.

Jag öppnar tråden med världens garanterat största lax i form av ett Alaska Airlines-plan på SAN. Hade varit större humor om jag lyckats knäppa bilden på LAX.

Alaskan.jpg

Ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliteten, men jag tog bilden med mobilkameran på ganska långt avstånd...
 

Palazzi

Medlem
Hade nog inte satt mig i Hello Kitty planet ens, det ser ju ut som ett uppförstorat leksaksplan...:p

Påminner mig lite om en gång när jag tvingades flyga Wizzair; vid första anblick av planet fick jag känslan av att den aldrig skulle ta sig till slutdestinationen (lyckligtvis fick jag fel) När jag sedan klev in i planet....då blev jag helt övertygad :)
 

KeXx

Medlem
Min tanke var att vi skulle posta bilder på plan vi själva sett och/eller åkt. Annars kan man ju bara gå ut och leta på nätet för att hitta häftga, fula, udda och rent av galna liveries.

Eller vad tycker ni?
 

Singapore

Medlem

Hade onekligen varit coolt om det hade blivit verklighet på en av Qantas 380. Singapore Airlines hade ju förövrigt "tropical livery" på en av deras 747:eek:r, de flesta av oss vet hur det slutade...

Här finns bild på den http://www.airliners.net/aviation-photos/photos/4/3/3/0088334.jpg
 

Homer

Medlem
Alaskan med Disney motiv
1ac1c2b682fa152c4c9b771d4376_grande.jpg


Kuban mer ryska solrosor
4714830631_70d12aa299.jpg


Allas vårt favoritbolag säljer reklamplats på sina cargo plan
AirlinersNetPhotoID202021%20FR%20kilkenny.jpg

34564.jpg

34563.jpg

34568.jpg

34557.jpg
 
Toppen