Hej Elberto. Novotel Göteborg har endast standardrum, superiorrum och en svit. Är du säker på att du bodde i ett standardrum?
Mvh
Hanna
v.40 CQWBWLQL -
Bokade standardrum och frågade efter uppgradering. "Nej, finns inte, men du kan köpa uppgradering..."
v.41 CQWBWMNC - Betalt och bodde i superior, ingen uppgradering
v.42 CQWBWMVW - Betalt och bodde i superior, ingen uppgradering
v.43 CPNBRRLW - Bokade standardrum, ingen uppgradering. Inte även eftersom jag bodde 4:e vecka i råd, och hade bokningar för 3 veckor till pä SAMMA HOTEL
Så här känns loyalty hos Accor Sverige, eller hur?!
v.40 CQWBWLQL -
Bokade standardrum och frågade efter uppgradering. "Nej, finns inte, men du kan köpa uppgradering..."
v.41 CQWBWMNC - Betalt och bodde i superior, ingen uppgradering
v.42 CQWBWMVW - Betalt och bodde i superior, ingen uppgradering
v.43 CPNBRRLW - Bokade standardrum, ingen uppgradering. Inte även eftersom jag bodde 4:e vecka i råd, och hade bokningar för 3 veckor till pä SAMMA HOTEL
Så här känns loyalty hos Accor Sverige, eller hur?!
Hej Badger, om du kan maila mig vilket datum du bode och i vilket namn rummet var bokat i så ska jag undersöka varför du inte fick någon uppgradering? Andra förmåner som man får som Platinumgäst är; gratis internet worldwide, tidig incheckning/ sen utcheckning vid förfrågan, prioriterad incheckning, garanterad ett rum fram till 2 dagar fore ankomst mm. Så du ser att det finns fler mjuka värden men som man kanske ibland inte märker av tyvärr.
Men en uppgradering ska du ju såklart ha om hotellet inte var fullbokat.
Mvh
Hanna