Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

niklaswik

Medlem
På tal om köpa miles osv, är det nån som har lyckats få "goodwill-miles" när det är nära till återkvalificering nån gång? Jag ska ändå göra en till resa i november så det behövs inte, men har 53 miles kvar idag för att behålla guld och har funderat på OM det hade varit möjligt att be snällt och bli krediterad ett nytt år med guld eftersom det är så nära.
 

gnisten

Medlem
På tal om köpa miles osv, är det nån som har lyckats få "goodwill-miles" när det är nära till återkvalificering nån gång? Jag ska ändå göra en till resa i november så det behövs inte, men har 53 miles kvar idag för att behålla guld och har funderat på OM det hade varit möjligt att be snällt och bli krediterad ett nytt år med guld eftersom det är så nära.


Jag hade bara 30 miles kvar och ringde för någon vecka sedan till Grekland och kollade upp läget men nej nej det gick inte.
Köpte alltså 500 miles igår.
 

AxelB

Medlem
Någon mer som har hyrt bil hos Hertz via Aegean?
Hur länge bör man vänta på miles innan man retro-claimar via telefon? För det går inte att fylla i på hemsidan längre i det nya utseendet.
 

Joakim

Medlem
På tal om köpa miles osv, är det nån som har lyckats få "goodwill-miles" när det är nära till återkvalificering nån gång? Jag ska ändå göra en till resa i november så det behövs inte, men har 53 miles kvar idag för att behålla guld och har funderat på OM det hade varit möjligt att be snällt och bli krediterad ett nytt år med guld eftersom det är så nära.

Jag hade bara 30 miles kvar och ringde för någon vecka sedan till Grekland och kollade upp läget men nej nej det gick inte.
Köpte alltså 500 miles igår.

Kollade kontot idag och gårdagens GOT-ARN-HKG (600+5126) hade kommit in.
Saknas nu 602! Lite irriterande då jag räknat med att bara behöva kreditera kommande ARN-GOT som ger 600 till A3.
Vågar knappast riskera någonting så jag får väl kreditera även HKG-ARN till A3.
Kan ju naturligtvis köpa 500 men får väl hoppas att man kommer att göra något med A3 poängen framöver.
 
Toppen