Senaste nytt

SAS PLUS forbedres

Malu

Medlem
Testade också förbättringarna idag på ARN-ZRH. Måste säga att duken var bättre än jag trodde, den fungerar faktiskt som anti-halk-matta och gör att varken kaffekopp eller glas rör sig det minsta. Varm handduk var också ett plus. Designen gör varken till eller från för min del.
 

nrdbck

Medlem
Testade också förbättringarna idag på ARN-ZRH. Måste säga att duken var bättre än jag trodde, den fungerar faktiskt som anti-halk-matta och gör att varken kaffekopp eller glas rör sig det minsta. Varm handduk var också ett plus. Designen gör varken till eller från för min del.

anti-halk-matta :D
 

bnr

Medlem
Måste säga att duken var bättre än jag trodde, den fungerar faktiskt som anti-halk-matta och gör att varken kaffekopp eller glas rör sig det minsta.
Nice! Behövs verkligen, att ha glas på bordet utan något under kan nästan likställas med rysk roulette. Speciellt på rad 1.
 

EAH

Medlem
Inga dukar eller andra nymodigheter i Plus på ARN - LHR idag. Den enda i Plus som fick seatblock var flygplanschauffören på raden bakom.
 
R

rstenelo

Guest
Seatblock i plus på full flight till FRA - varm handduk men ingen duk - lådan har jag inte fått innan... Nu LH till Singapore

7151e9ec60347ac9a2579b8cfe723ab2.jpg
 
Toppen