Senaste nytt

SAS kampanj till Asien från 4299 kr

Shanghai, Hongkong, Peking eller Tokyo. Res 23/11-31/5. Boka senast 26/10.

b866fbf700c9ab6bf06a1775f27464ac.jpg
 

mushu

Ny medlem
Tack Christoffer för den där skärmdumpen. Jag försökte boka en resa till Tokyo men det gick inte igenom trots att det såg ut att finnas biljetter. Fick nu veta av SAS att den resan till Tokyo fanns överhuvudtaget inte och att kampanjen endast gällde några städer i Kina. Tack vare skärmdumpen kunde jag åtminstone visa att det inte stämde.

Sas säger att de absolut inte kan hjälpa mig och jag får betala 3000 mer nu. Lyckades någon av er boka en resa till Tokyo?
 

Dr. Miles

Expert
Tack Christoffer för den där skärmdumpen. Jag försökte boka en resa till Tokyo men det gick inte igenom trots att det såg ut att finnas biljetter. Fick nu veta av SAS att den resan till Tokyo fanns överhuvudtaget inte och att kampanjen endast gällde några städer i Kina. Tack vare skärmdumpen kunde jag åtminstone visa att det inte stämde.

Sas säger att de absolut inte kan hjälpa mig och jag får betala 3000 mer nu. Lyckades någon av er boka en resa till Tokyo?
Om du väntar tills imorgon torsdag, kl. 18, finns det chans att Tokyo kommer som Now or never kampanj (ej garanterat).

Now or never (ny kampanj) | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

mushu

Ny medlem
Tack för tipset!

Jag blev dock övertalad att boka en resa ändå och sedan avboka den eftersom jag säkert skulle få en biljett till kampanjpriset. Nu vet jag inte om jag kommer att kunna avboka innan Now-or-Never-kampanjen. Iofs har de inte bekräftat att resan ens är bokad till det högre priset så vem vet.

Blev lite förvånad över en sak. Vid ett tillfälle var kundtjänstnissen på väg att koppla mig vidare till någon som skulle ev. kunna lösa problemet men sedan såg han att min fru (vars kort det här gick på) är nybliven medlem. "Jaha, du har bara ett basic-medlemskap." Och det gick det helt plötsligt inte. Klumpigt och synd.
 
Toppen