Senaste nytt

Eurobonus visar "No activity"

Friskytten

Medlem
Hej, i cirka en vecka har det inte funkat att visa aktiviteter på mitt Eurobonus-konto via inloggning på webben. Funkar ej heller på SAS-appen. I listningen står det bara "No activity" - men jag tror att poängen räknas upp som den ska (?).

Har låtit det bero eftersom jag trodde att det var en tillfällig glitch, men dagarna går...

Utgår från att det är lika för alla, eller att jag åtminstone inte är helt ensam om det. Hittar dock ingen annan tråd om det...

Någon som vet mer?
 

johhenrik

Medlem
"
Ett fel uppstod. (0) (272)
"

På hemsidan. Appen funkar inte heller, så hela deras auth backend verkar ju "trasig" för tillfället.
 
"
Ett fel uppstod. (0) (272)
"

På hemsidan. Appen funkar inte heller, så hela deras auth backend verkar ju "trasig" för tillfället.
Samma för mig

2869bbd39f508d9b402f169491c2f672.jpg
 
Toppen