Senaste nytt

Vilket resemål i Asien ska man välja om man enbart vill flyga med SAS?

Foffer

Medlem
Ponera att jag uteslutande vill flyga med SAS oavsett vilka fantastiska alternativ ni kommer upp med, vilken destination (Shanghai, Hongkong, Peking eller Tokyo) i Asien ska man välja som novis i Asien för en weekend med familjen (2 vuxna & 2 barn under 3 år) där vi bara vill turista lite och se något "nytt". Vi söker mer fokus på en häftig upplevelse genom att gå runt på gatorna och suga in atmosvären än att göra massa upptåg eller spendera tid på shopping och kultur.
 

ekf

Medlem
Jag har bara varit till Tokyo av SAS asien-destinationer, men jag tror att det skulle passa er fint på din beskrivning. Tror att staden har något för er alla, och det är smidigt med Visa on Arrival. Sen så är alla japanerna så sjukt vänliga och trevliga, så det finns inte ens anledning att vara orolig för språkbarriärer eller annat.
 
Ponera att jag uteslutande vill flyga med SAS oavsett vilka fantastiska alternativ ni kommer upp med, vilken destination (Shanghai, Hongkong, Peking eller Tokyo) i Asien ska man välja som novis i Asien för en weekend med familjen (2 vuxna & 2 barn under 3 år) där vi bara vill turista lite och se något "nytt". Vi söker mer fokus på en häftig upplevelse genom att gå runt på gatorna och suga in atmosvären än att göra massa upptåg eller spendera tid på shopping och kultur.
Vilken flygplats utgår ni ifrån? Från Arlanda är ju Hongkong allra smidigast och väldigt häftig stad. Jag ska göra en weekend dit snart. Ut 13.50 fredag och hemma igen sön kväll. Hela lördagen på plats.
 
Toppen