Senaste nytt

Pyjamas?

Datzun

Ny medlem
Jag ska åka till Hong Kong från CPH via Arlanda på söndag. Jag reser en del till vardags men långflygningar av detta slaget är sällsynta. Hur är det med pyjamas i SAS business, erbjuds det? Om inte, är det brukligt att ta med egen och "strutta runt" i?
Med vänlig hälsning Fredrik
 

Alf

Medlem
Jag ska åka till Hong Kong från CPH via Arlanda på söndag. Jag reser en del till vardags men långflygningar av detta slaget är sällsynta. Hur är det med pyjamas i SAS business, erbjuds det? Om inte, är det brukligt att ta med egen och "strutta runt" i?
Med vänlig hälsning Fredrik

Jag har aldrig fått någon pyjamas på SAS businessklass och aldrig heller sett någon som "struttar runt" i pyjamas. Själv tycker jag det skulle kännas pinsamt att göra det.
 

FF#1

Medlem
SAS erbjuder inte pyjamas, det är inte heller helt vanligt att se folk "struttar runt" i dem i business även om det förekommer.
Har inte åkt C med SAS på ett tag så någon har kanske en mer uppdaterad rapport över pyamasfrekvensen.

Brukar själv ha med en F pyamas när jag åker C
 

jumbooze

Medlem
Jag är nog skyldig till att ha bytt om till LH F Pyjamas på längre SAS flyg, senast från SFO-CPH så var det rätt skönt att vara lite "ledigare", kan ju vara att det inte ser uppenbart "pyjamasaktigt" ut
 

Sakoz

Medlem
Jag "struttar" runt i pyjamas i SAS Business, om jag har som avsikt att sova.
I morgon mot HKG blir det kanske så.
 

Bryant

Medlem
Jag har inte riktigt förstått detta med pyjamas? När jag flög LH F så bytte jag om bara för att.

Men jag jämför det lite med en one-piece. Hur skönt det än är att ha på sig hemma så vill jag inte visa mig i den för andra .

Varför inte bara ha på sig sköna kläder från början?

Om jag såg dig ombord på SAS skulle jag nog småle. Men jag anser samtidigt att det är fritt fram om man så önskar.
 
Toppen