Senaste nytt

SAS har fått upp ögonen för status som säljs

trekker

Medlem
Nar jag inte kommer att ha flygit ihop mitt guld i maj nasta ar sa koper jag nog garna ett kort om det gar, men om jag hade ett att salja skulle jag ge det till frugan aven om hon inte flyger speciellt mycket.
 

trskial

Medlem
Vi som köper kort på Tradera, kan vi utsättas för repressalier av SAS? (Om vi som köper ett GULD-kort redan är status-medlem men lägre än GULD).
 

trskial

Medlem
Ja: "SAS reserves the right to downgrade and/or terminate the membership in cases SAS deems constitute misuse. "

T&C give away card - Recipient - SAS

Surt! :(

Känner ju ingen i min närhet som flyger i den utsträckningen som jag gör och som kan ge mig ett guld-kort. Sugen på att ha ett SAS guldkort och flyga med ett sånt i ett år. Skulle ta ledigt från jobbet och bara flyga Europa runt en månad och må bra :D

Har silver nu och även min flickvän.
 

Bryant

Medlem
Surt! :(

Känner ju ingen i min närhet som flyger i den utsträckningen som jag gör och som kan ge mig ett guld-kort. Sugen på att ha ett SAS guldkort och flyga med ett sånt i ett år. Skulle ta ledigt från jobbet och bara flyga Europa runt en månad och må bra :D

Har silver nu och även min flickvän.

Samtidigt tror jag att risken är ganska liten.
 

JWD

Medlem
En spontan fundering när ämnet ändå delvis är uppe. Om jag som redan är EBG får någons bonuskort, förlängs min kvalificeringsperiod automatiskt då? Eller bör jag vänta med mottagandet tills att min egen kvalificeringsperiod har löpt ut? Nu kommer jag hinna återkvala med råge, men kan ju vara bra att veta.
 

fcx

Medlem
En spontan fundering när ämnet ändå delvis är uppe. Om jag som redan är EBG får någons bonuskort, förlängs min kvalificeringsperiod automatiskt då? Eller bör jag vänta med mottagandet tills att min egen kvalificeringsperiod har löpt ut? Nu kommer jag hinna återkvala med råge, men kan ju vara bra att veta.

Man kan inte ta emot ett kort om man redan har den statusen.
 
  • Gilla
Reactions: JWD
Toppen