Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Konstigt vore val annars da det ofta kostar lika mycket att ansoka om en uppgradering som mellanskillnaden mellan Go och Plus vr vid bokningstillfallet. Jag kopte en GO fran MAN - ARN tex och den kostade £60, I Plus skulle den kostat £110. Jag har ansokt om uppgradering (vet inte resultatet annu) och det ska kosta €61 (£45) om den gar igenom. Dvs sa kommer det hela kosta lika mycket som om jag kopt en Plus biljett fran forsta borjan.

Fast det beror ju helt och hållet på när man bokar och vilken sträcka...
 

trekker

Medlem
Nja, den där 110GBP biljetten var knappast plus full flex, d v s du får rejält mer poäng för den OT-uppgraderade resan.
Hoppsan, du har ju helt ratt. Kollade just I min historic och en "vanlig" PLUS resa gav 1875 poang medans den Option Townade gav 2500 och var postat som Business........
 

EAH

Medlem
Välkommen till forumet!
Det du upplever har rapporterats av andra tidigare (om jag kommer ihåg rätt). Så länge du kan boka sittplatser i Business ska det vara lugnt. Hoppas det blir en trevlig resa!
Tack! Jag har läst om att SAS är snabbare att uppdatera än OT är kapabla att skicka email men nu verkar det vara tvärtom. Well, ser fram emot att testa SAS nya businessprodukt för första gången, har tidigare mest erfarenhet från BAs premiumprodukter. Tyvärr kan jag väl inte räkna med en pyjamas från SAS som hos BA...
 

agehall

Medlem
Tyvärr kan jag väl inte räkna med en pyjamas från SAS som hos British Airways...

Om du har fått en pyjamas av British Airways i business, så har du nog inte flugit med dem på bra länge... I business tror jag enbart Qatar delar ut pyjamas på nattflyg, men jag kan ha fel. Jag har iaf aldrig fått det på något europeiskt bolag.
 

EAH

Medlem
Om du har fått en pyjamas av British Airways i business, så har du nog inte flugit med dem på bra länge... I business tror jag enbart Qatar delar ut pyjamas på nattflyg, men jag kan ha fel. Jag har iaf aldrig fått det på något europeiskt bolag.
Nej, du har helt rätt. Det var BA First.
 

Johanna

Medlem
Fick igenom min uppgraderng till Dulles på fredag till business. På vilka rader är stolarna närmast fönstret och med förvaringen mot gången?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen