Senaste nytt

Välkommen till forumet för reserapporter!

Jacob

Medlem
Efter en del önskemål från våra medlemmar har vi nu öppnat ett reserapportsforum, eller trip reports forum (som kanske är ett mer bekant begrepp för vissa).

Här går det bra att skriva reseberättelser från när och fjärran, från kortflyg till långflyg, från economy class till first class. Eller varför inte en tågupplevelse?

Vi är en öppen och mångsidig sida så vi ser gärna en stor spridning av reseupplevelser och flygupplevelser, och naturligtvis finns det möjlighet att lägga upp bilder.

Så vem är medlemmen som får äran att skriva den allra första reserapporten på BusinessClass.se? :)
 

Gnopps

Medlem
Ser verkligen fram emot kommade läsning reserapporter. Hoppas alla känner sig fria att skriva så som passar dem. En reserapport kan vara kortfattad, punktvis sammanfattning eller skönlitteratär läsning på flera sidor. Skriv så som du vill läsa!
 

Jacob

Medlem
Jättekul att få läsa Yopeyos berättelse om sin resa med Thai till Melbourne.
Men vi är många som vill läsa mycket mycket mer!

Så fram med semesterbilderna, fundera igenom vad som hände på din senaste flygning, och skriv några rader i forumet.

Vi är ett öppet forum så allt från doktorsavhandlingar till en kort redogörelse i punktform går utmärkt.
 

EricT

Medlem
Ska försöka börja ta lite bilder från mina resor i framtiden.... Har på ca 2 år skrapat ihop över 1 miljon BA miles. Ska bara orka skriva lite också. Träffade senast på en flygvärdinna jag tidigare träffat på 2 gånger.... hon sa det var första gången på19 år hon träffade en och samma resenär på 3 långflygningar samma månad. (BA First till Houston, Club till JNB samt club NYC) Ganska sjuktegentligen med tanke på den enorma mängden team och linjer.

Första reportage från min sida får bli BA First till Barbados i september. (Club på nya linjen till LCY)....

Tack för en kul sida. Återkommer!
 
Toppen