Senaste nytt

Vad jobbar ni med? (Presentation av medlemmar)

agehall

Medlem
Välkommen hit @DanneS! Kul att du hittat in till Businessclass - du kommer nog att trivas här.

Jag är övertygad om att ifall du hänger med och läser i lite trådar här så ska det inte vara några som helst problem för dig att nå EBG under kommande år. Snart sitter du där i samma träsk som vi andra och överväger helt seriöst att åka via en annan kontinent för att ta dig från ARN till MMX. :)
 

olo

Medlem
Välkommen hit @DanneS !
Snart sitter du där i samma träsk som vi andra och överväger helt seriöst att åka via en annan kontinent för att ta dig från ARN till MMX.
Det brukar börja med en extra byte på OSL, på väg till CPH. Sen går resten fort... Tänk att man kan resa "inrikes" på så många sätt.
 

Valley

Medlem
Tänker tillbaka på den tiden när man körde flygbåtarna mellan Köpenhamn och Malmö. Blev liksom alltid 2 extra ben utan att man behövde bekymra sig om någonting.
 

Plyriz

Ny medlem
Ny medlem och tänkte att det kan vara passande att presentera sig. Varit inne och läst här ganska så länge, så är inte helt rookie även fast jag inte skrivit något tidigare.

Stockholmare och snart 30 som tillfälligt lever i exil i Göteborg. Jobbat på Scandic i nästan 10 år på olika tjänster. Just nu jobbar jag med försäljning för grupper, konferenser och event för våra hotell i Göteborg.

Gör inte så mycket jobbresor men åker mycket sj snabbtåg mellan Gbg o Sthlm o försöker göra en utlandsresa i månaden.

Min mamma arbetade på SAS i 37 år och har haft tillgång till id-biljetter fram tills för tre år sen men känner det är dags att börja bli lite mer medveten i mitt resande.
 

Mikaelqwe

Medlem
Hej

Jag skall väl också presentera mig.

Jag är 44 år och bor i SydKorea (Daejeon) sedan 8 månader. Jag flyger till Sverige Arn-Icn, 4ggr på per år samt även 2 ggr affärsresor. Jag arbetar som seniorkemist på ett företag.

Jag har hittills flugit med Lufthansa men kommer att fortsätta med Turkish air då de har nattflygningar åt båda hållen.
 

Plissken

Medlem
Hej!
Ny på forumet efter att ha hängt här en del senaste tiden och tagit del av den enorma kunskap som finns samlad här.
Jobbar som kommunikatör i en större organisation och reser en del inom Sverige i tjänsten, både med flyg och tåg. Svart SJ Prio och EBS som - om nuvarande resplan genomförs - blir EBG i början av nästa år. Nästa privata resa blir ARN-IST-BKK ToR med TK i Business om några månader. Fick en bra deal under kampanjen i höstas som jag fick tips om i Deals från Dr Miles. Tack för det :)
Ska bli kul att vara en del av forumet.
/Plissken
 
Toppen