Senaste nytt

"Dubbla" Eurobonuspoäng då två medlemmar åker på samma resa?

TjudöBoy

Medlem
Hej,

Är det ngn som vet om båda resenärer som reser tillsammans och har/drar sitt EB kort får poäng för samma resa??

En undrande :confused:
 

vicce

Medlem
Du får bara poäng för en biljett. Så har du köpt två biljetter låt oss säga ARN-CPH och ni båda har EB kort, så får ni poäng båda två, men för varsin biljett.
 

tourist

Medlem
EuroBonuspoäng är som alla andra flygmil personliga.

(Fast du kan få lite extrapoäng för ressällskapets resa ifall du reser charter med Apollo. Och så får du så klart extrapoäng till ditt konto om du använder ett SAS betalkorti ditt namn för att köpa andra personers biljetter.)
 
Last edited:

TjudöBoy

Medlem
Du får bara poäng för en biljett. Så har du köpt två biljetter låt oss säga ARN-CPH och ni båda har EB kort, så får ni poäng båda två, men för varsin biljett.

Ja d va nog det jag menade, uttryckte mig kanske lite "tövvligt" (som man säger på åland ;)).
Jag tänkte boka en resa till London med frun å vi har båda EB kort så d va därför jag undrade om vi båda får poäng på resan. Men enligt "vicce" får vi båda poäng för resa="dubbla" poäng vilket jag hoppades på! :D
 

vicce

Medlem
Ja d va nog det jag menade, uttryckte mig kanske lite "tövvligt" (som man säger på åland ;)).
Jag tänkte boka en resa till London med frun å vi har båda EB kort så d va därför jag undrade om vi båda får poäng på resan. Men enligt "vicce" får vi båda poäng för resa="dubbla" poäng vilket jag hoppades på! :D

Nu vet jag inte vad poängsumman är till London, men säg 500 poäng/biljett. 500 poäng på ditt kort och 500 poäng på frugans. :)
 
Toppen