Senaste nytt

BA On Business

trekker

Medlem
Jag tankte ga med I BA On Business, det verkar gratis sa man har val inget att forlora. Nagon som har nagon referral code eller vill rekomendera? Ingen aning om det finns nagra perks via nagon av dessa, men fragar man inte vinner man inget.
 

agehall

Medlem
Du är ett par år sen till festen. Iochmed förändringarna som gjordes tidigare i år är OnBusiness rätt meningslöst. Det är ett helt revenuebaserat program numera och awards blev dyrare än tidigare. :/

För att gå med så behöver du ha ett företag med giltigt VAT-nummer samt minst två resenärer. Jag har inte sett några referral-koder, så jag har inget att rekommendera där. När jag gick med för ett par år sedan så tror jag man fick dubbla poäng för sina första X resor. Har ingen aning om ifall det är så fortfarande.

Men, som sagt, efter förändringarna är programmet rätt kasst för oss som inte har företag där det reses MYCKET (läs £1M+/år).
 

Senator

Moderator
Jag är med och det är inte så stora slantar jag får numera som @agehall nämner. Men om det räcker till en extra CW till First uppgradering per år är jag nöjd. Lite som jag har med PartnerPlus med Lufthansagruppen. Jag ser det som "en gratis extra uppgradering per år".

Jag gick med alldeles för sent.. Hade jag haft detta redan 2010 när jag startade min första egna verksamhet hade jag haft en del extra F-resor ja ;)
 

agehall

Medlem
En upgrade från Club World till First LHR-JFK kostar 10k och måste bokas direkt när man bokar resan. Vill man boka First på sträckan direkt så kostar det 34k.
 

trekker

Medlem
Tack for svaren. Anledningen att jag inte gatt med tidigare ar att jag varit enda resande i firman, framover kommer vi vara minst 2 och ar det val battre att vara med an inte.
 

agehall

Medlem
Det var ju synd - det är en dålig anledning... @FruAgehall fick rycka in och göra ett konsultuppdrag med mig i London för att få till den andra resenären och det räckte för att starta upp programmet...
 

Valley

Medlem
Då behöver man inte bry sig med andra ord.
Ser ju vilken nytta jag har av SAS-Credits :) och när jag väl kommer ihåg jag är med där får jag inte några "credits"
 
Toppen