Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Bryant

Medlem
Där kommer jag aldrig att sätta min fot mer, fick ett rum mot en betongmur SIST jag bodde på hotellet, TVn fungerade inte inte under 3/4 av vistelsen, fick ett frågeformulär efter jag bott där, normalt när jag fylleri sådana så ger jag nog lite i överkant bra betyg, denna gång så gav jag det betyg som upplevelsen kändes, nämligen klart besviken.

Efter några dagar ringde en dam! Hon skulle reda ut min besvikelse, hon lät trevlig på rösten men någon mer korkad person har jag inte talat med före eller senare. När vi avslutat samtalet var jag så förbannad att jag lovade mig själv, aldrig mer Radisson, som vanligt har jag inte kunnat hålla mina löften.

Är CCG genom att ha aktier i bolaget.

Håller mig nog härifrån också. Dessutom pågår det ett stort byggprojekt utanför fönstret. Tur att dottern vaknar innan byggjobbarna .
 

011430121

Medlem
Håller mig nog härifrån också. Dessutom pågår det ett stort byggprojekt utanför fönstret. Tur att dottern vaknar innan byggjobbarna .
Du är uppgraderad som har ett fönster om det är att du se ut mot gatan.
Det finns en minilivs affär ca 50 meter från hotellet, den ligger vid busshållplatsen, gå inte in där, några surare människor har jag aldrig mött, en kartong lime upplevs som en socker fabrik!
Nu skall jag lungan ner mig och inte vara så negativ.
Glömde att önska er en trevlig vistelse i London utanför hotellet.
 

Bryant

Medlem
Du är uppgraderad som har ett fönster om det är att du se ut mot gatan.
Det finns en minilivs affär ca 50 meter från hotellet, den ligger vid busshållplatsen, gå inte in där, några surare människor har jag aldrig mött, en kartong lime upplevs som en socker fabrik!
Nu skall jag lungan ner mig och inte vara så negativ.
Glömde att önska er en trevlig vistelse i London utanför hotellet.

Hotellet har potential, det är inga dåliga rum. De får jobba på det andra.
 

taxvalp

Medlem
Radisson Narita. Bokad billigaste award-rummet, tycks ha fått businessrum även om det är lite oklart. Välkomstbrev, vatten och choklad. Ett bra hotell om man som vi anländer sent och ska resa vidare i Japan men ej känner för att dra in till Tokyo på kvällen.
 

trekker

Medlem
Bokade enkelrum pa Radisson Blu Royal Viking forra veckan och blev uppgraderad till Business Class room. Tyvarr ingen uppgraderingen 2 dagar senare pa Radison Blu Scandinavian I Goteborg med bokat familjerum. Jag har aldrig blivit uppgraderad nar jag bokat familjerum/juniorsvit tyvarr.
 
Radisson NICE.
Bokat Sea view, och fick Sea view på 5 vån.
Tydligen var det det bästa.... (BC våning 6 och Svit våning 7)
2 år sedan fick jag BC direkt, förra året fick jag Sea view första natten sedan 2 nätter i BC.
Nämnde det vid utcheckning, och fick "läsa" policyn....

-Gratis rumsuppgradering är endast tillgänglig när Elite-medlemmen är den registrerade gästen. En gratis rumsuppgradering per Elite-medlem per berättigande vistelse. Rumsuppgradering avgörs av det medverkande hotellet baserat på tillgängliga rum vid incheckning. Rumsuppgraderingar varierar beroende på hotell och rumskategori, och kan inkludera ett rum på en önskad plats, ett rum med en föredragen utsikt eller ett nyrenoverade rum. Concierge Elite-medlemmar kan vara berättigade till en uppgradering till nästa rumskategori eller till en standardsvit, i mån av tillgång.

Så det räcker att rummet är nymålat.....
(är CCG)
 
Toppen