Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hansi

Medlem
På utresan besökte jag Air Chinas First Class Lounge övre våningen i Peking. Då kl var 15:00 fanns enbart smörgåsar, youghurt och nötter. Fann bara 2 sorter inhemsk öl. På hemresan valde jag deras First Class Lounge på terassen våningen under. Väntade på SK996 så kl var c:a 13:30. Här bjöd man på varm kycklinggryta, varm nuddelsoppa och olika sallader. Dessutom öl, vitt o rött vin (sura kinesiska muren) runt hörnet en bar där man fick servera sig själv med fullt sortimente. Såg att folk flockade vid norrfönstret. Gick dit för att kolla...en rejäl åskfront hade passerat och smogen vart helt borta. Vi fick en fantastik vy över landskapet långt upp i bergen.
 

pep

Medlem
[QUOTE="Hansi, post: 398998, member: 3531....runt hörnet en bar där man fick servera sig själv med fullt sortimente.......[/QUOTE]
Jeg har læst mange forskellige reviews om dette men jeg forstår ikke helt denne bar? Er der self service eller hur? Det synes ikke som noget "in-sted" men som en last resort for alcoholics...Fortæl, fortæl...
 

iRobert

Medlem
Snabbvisit i Senatorloungen på FRA, terminal A. Snart vidare till BCN. Helt packat här för 10min sedan, nu massor av plats och jag har knipit åt mig en direkt bredvid plattan. Gut gut.
 

Olle A

Medlem
Senatorloungen i Zurich. Fungerande wifi och lite smått att äta men vart har glasskylen tagit vägen. Det var ju p.g.a. glassen som vi tog vägen över ZRH. ;)
 

Olle A

Medlem
Kul med loungehopping ! Vi gick till Dnata Skyview lounge här i Zurich. Mycket ljusare och trevligare och nästen tomt på folk. Samma wifi men mindre mat. Gör inget, man behöver ju inte äta hela tiden !
 

trekker

Medlem
BA terraces MAN T3. Lätt besviken men helt väntat efter ett snack med personalen så kommer dom inte släppa in mina barn och fru när vi åker tillsammans på fredag. Trist BA.

Men till nuet. Ett glas rött och några mackor.

20150922_141235.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen