Senaste nytt

Lounge i Bryssel med SAS

fcx

Medlem
Hej!

De två senaste besöken i Bryssel med SAS-biljett har jag blivit hänvisad till SAS-loungen, och inte kommit in i den mycket trevligare Brussels Air-loungen (trots EBG-status). Har andra haft samma problem?

Har ett nytt besök där imorgon och hoppas få slippa en av SAS tråkigaste lounger...
 

Stefan62

Medlem
Vid mitt senaste besök i december så var det inga problem och jag besökte båda loungerna - dock mha Plus-biljett.
 

Agö

Medlem
Märkligt, jag tycker att SAS-loungen i Bryssel är trevligare än SN-loungen i A-piren (mindre folk, fräschare - det enda som gör SN-loungen bättre än väl att det finns något mer att tugga på). Var där för någon vecka sedan, inga problem att komma in i SN-loungen med EBG.
 

Stefan62

Medlem
Märkligt, jag tycker att SAS-loungen i Bryssel är trevligare än SN-loungen i A-piren (mindre folk, fräschare - det enda som gör SN-loungen bättre än väl att det finns något mer att tugga på). Var där för någon vecka sedan, inga problem att komma in i SN-loungen med EBG.

Helt klart är den renoverade SAS-loungen i Bryssel trevligare och mer fräsch än SN-loungen.

Jag har recenserat båda loungerna - sök i lounge-delen.
 

Flood

Medlem
Har inte varit i Bryssel sedan i våras, men jag har aldrig haft problem att komma in i SN-loungen med kombinationen SAS-biljett/*G-kort.

Edit: Läste inte trådens startdatum så noga...

Ja, The Loft är bättre. Men SAS-loungen är inte dålig. Finns två sorters Leffe och ofta någon god kaka/tårta. :)
 
Toppen