Senaste nytt

bonuspoäng till mexico =)

Anna Kristensen

Ny medlem
Hej!

har försökt söka resa i forum om antal bonuspoäng till mexico, men inte funnit,

har en fråga till, om jag bokar till cancun och flyger huvresan med sas, blir det då lite lägre skatter og avgifter, dit resan var via New york og hem via chicago, vad slags säter kan jag frövänta i buissness på dessa flighter =) ?

mvh Rookie =)


2:30 p.m.
må., feb. 29, 2016

Cancun, MX (CUN)
Arrive:
5:24 p.m.
må., feb. 29, 2016

Chicago, IL, US (ORD - O'Hare)
Flight Time:
3 hr 54 mn
Flight: UA1655

Aircraft: Boeing 737-800
Meal: Food for Purchase
No Special Meal Offered.

View Seats


Change Planes. Connect time in Chicago, IL, US (ORD - O'Hare) is 2 hours 21 minutes.
Depart:
7:45 p.m.
må., feb. 29, 2016

Chicago, IL, US (ORD - O'Hare)
Arrive:
11:10 a.m. +1 Day
ti., mar. 1, 2016
Stockholm, SE (ARN - Arlanda)
Flight Time:
8 hr 25 mn
Flight: SK946
Operated by Scandinavian Airlines.
Aircraft: Airbus A330-300
Meal: Meal
No Special Meal Offered.



Change Planes. Connect time in Stockholm, SE (ARN - Arlanda) is 2 hours 40 minutes.
Depart:
1:50 p.m.
ti., mar. 1, 2016

Stockholm, SE (ARN - Arlanda)
Arrive:
2:50 p.m.
ti., mar. 1, 2016

Oslo, NO (OSL - Gardermoen)
Flight Time:
1 hr

Travel Time:
18 hr 20 mn
Flight: SK495
Operated by Scandinavian Airlines.
Aircraft: Boeing 737-700
Meal: Food and Beverages for Purchase
No Special Meal Offered.

See On-Time Performance
 

FF#1

Medlem
Hej och välkommen hit.

Du är alltså ute efter att boka en bonusresa med Eurobonuspoäng till Mexico? I såna fall är det 110000p eftersom det blir en Star alliance award eftersom sas inte flyger hela vägen.
Det är inte något bränsletilläg på SAS flygningar med EB om jag minns rätt så skatter och avgifter brukar bli lägre.

Angående säten mm så bör det vara SAS nya uppdaterade på SAS flygningarna, på United har jag inte koll.
 
Yes, det bör vara nya kabinen på SAS-flighterna. United-flighterna ligger så långt fram så hinner nog ändras både en och två gånger innan avgång. Förmodligen en schysst läderfåtölj i 2+2-uförande, dvs två stolar i bredd, sedan gång och sedan två stolar till.
Det låter som du har hittat en bra resa här, ring och boka bums! Du kan alltid avboka den senare om du skulle få ändrade planer.
 

Brandten

Medlem
Hej och välkommen hit.

Du är alltså ute efter att boka en bonusresa med Eurobonuspoäng till Mexico? I såna fall är det 110000p eftersom det blir en Star alliance award eftersom sas inte flyger hela vägen.
Det är inte något bränsletilläg på SAS flygningar med EB om jag minns rätt så skatter och avgifter brukar bli lägre.

Angående säten mm så bör det vara SAS nya uppdaterade på SAS flygningarna, på United har jag inte koll.
Är det 110.000 EB-poäng för business? Vet du vad motsvarande i ekonomi kostar? Har nyligen bokat en resa till Cancun för cash men kul att veta.
 
Toppen