Senaste nytt

Lounge i Doha Lufthavn uden status og på Economy med Qatar Airways

LarsCph

Medlem
Er der nogen der har erfaring med lounges med betalings adgang i Doha lufthavn og som kan anbefale noget? Fruen rejser 1 uge til Maldiverne på dykkertur og flyver t/r med Qatar Airways i Economy inklusive 7 timers stopover i Doha på udturen - hvor en god lounge kunne være tiltrængt.

Jeg har forsøgt den lette løsning - at opgradere hende til business class med mine point - men desværre var den billet hun havde købt så billig at den ikke kan opgraderes...
 

pep

Medlem
Hvis hun blot har Silver kan hun komme ind i Oryx Lounge. Jeg har set folk betale sig adgang til den gamle Oryx, så det skulle være muligt i den nye.

"The Oryx lounge offers a comfortable atmosphere to sit, relax and enjoy the superior hospitality provided by the Oryx lounge staff. The lounge offers food and beverage services, a smoking room, business centre, lockers, a quiet zone, internet facility and a gaming room for kids. Airline's premium passengers and select card holders are eligible for complimentary access to the Oryx lounge. Economy passengers will be able to gain access to the lounge for a nominal fee of QAR 200 (USD 55). For more information, kindly visit the Oryx lounge located at the departures area after clearing immigrations and security. - See more at: Lounges | Hamad International Airport
 
Toppen