Senaste nytt

Resa till Mauritsius bösta routing i C class star alliance

Anna Kristensen

Ny medlem
hej!

Helt ny här :)
Skulle gärna få lite tips på hur jag kan åka på bonus poäng till Mauritsius, ev stoppa en plats och köpa sista sektorn utom. Förslag? Avresa 12 feb 2016 hemresa 29 feb 2016

Ska försöka använda min 2 4 1 med amex till detta,
 

Alf

Medlem
hej!

Helt ny här :)
Skulle gärna få lite tips på hur jag kan åka på bonus poäng till Mauritsius, ev stoppa en plats och köpa sista sektorn utom. Förslag? Avresa 12 feb 2016 hemresa 29 feb 2016

Ska försöka använda min 2 4 1 med amex till detta,

Eftersom du har bestämda datum du vill åka föreslår jag att du ringer SAS 2-4-1 bokning i Tallin och kollar platser. På United hemsida såg det dåligt ut med platser på de dagar du efterfrågade. Om du hittar platser får du förmodligen åka med South African Airlines från Europa via Johannesburg.
 

Anna Kristensen

Ny medlem
Eftersom du har bestämda datum du vill åka föreslår jag att du ringer SAS 2-4-1 bokning i Tallin och kollar platser. På United hemsida såg det dåligt ut med platser på de dagar du efterfrågade. Om du hittar platser får du förmodligen åka med South African Airlines från Europa via Johannesburg.



Hur kollar Man själv tillgång på eurobonus biljetter?
 

AtleFlyg

Medlem
Hej!

Jag åker 26e februari till 4e mars på min 2-4-1.
Arlanda - Frankfurt - Mauritius - Frankfurt - Arlanda i business class med Lufthansa.

Jag ringde till Tallin och uppgav datum så ordnade de resten ;)
 

agehall

Medlem
Fråga: Din profil säger att du är från Norge - har du en Norsk eller Svensk AmEx voucher? Den Norska fungerar lite annorlunda än vad som beskrivs här och bokas inte via Tallinn.
 

agehall

Medlem
Ok, om du har ett Norskt AmEx, så är det lite andra regler som gäller. För det första ska du inte prata med Tallinn - du bokar genom den Norska kundtjänsten vad jag vet. Jag håller på att få slut på Internet här, så jag vill inte slösa megabyte på att söka reda på rätt trådar, men det finns info om skillnaderna här.
 
Toppen