Senaste nytt

SAS avslutar linjen mellan Houston och Stavanger och förstärker utbudet till New York

OnlyAFool

Medlem
Tråkigt :( Man får säga att SAS hade otur med tajmingen. Går tyvärr inte att boka den sena flighten från Arlanda... Hade varit bra för en avresa trosdag em om man vill ta en weekend i New York.
 

flum

Medlem
Hej Sas,

Jag skriver från Airbus och måste meddela att vi tyvärr inte kommer att leverera de A330E som ni beställt. Vi har däremot sett till att ni får A330 istället. Tyvärr ingår inte motorerna i detta fall. Ni kan givetvis välja att avbryta er beställning om ni så önskar.
 
Ströläst igenom hela tråden nu men är de sant att dom skall behålla dom vanliga sätena som finns nu i B737-700BBJ från privatair? Ta bort några och slå in några GO säten? Eller byter dom även befintliga business säten?
 

FF#1

Medlem
Talade med kundtjänst igen. Blev åter hänvisad till Tallin pga att de hävdade att de ej kunde boka/ändra denna för att då skulle mer poäng dras (eh?). Dessutom låga jag nu om bokad ord-arn i C men inget mellan IAH-ord och de menade sas kundtjänst var inget de kunde de hjälpa till med? Ursäkta.. 3 samtal med 3 olika agenter och goddag yxskaft var gång.

Det här låter ju het sjukt, du har en bekräftad bokning, flyget ställs in. Solklart fall för att bli gratis ombokad samt få ersättning.
Eller har jag missförstått något?
 
A

Aurora

Guest
Det här låter ju het sjukt, du har en bekräftad bokning, flyget ställs in. Solklart fall för att bli gratis ombokad samt få ersättning.
Eller har jag missförstått något?

Det eneste jeg synes er uklart fra @Kimmen00 er hvorfor han ringer Amex-bestillings-senteret i stedet for å ringe til SAS kundesenter? Det virker litt unødvendig tungvindt, men mulig jeg har misforstått noe jeg og :)
 
Toppen