Senaste nytt

Söker 4x Stockholm - New York Business

Kandinsky

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm, Göteborg, Oslo
  2. Var är din destination? New york
  3. När vill/behöver du resa ut? 15 Mars, +- 5 dagar
  4. När vill/behöver du komma hem? Ca 10 dagar efter utresa
  5. Hur länge vill du vara borta? --
  6. Hur många personer som skall resa? 4 vuxna
  7. I vilken kabinklass? I Business class
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance, helst SAS
  9. Vad är din budget? (per person) 235.000 EB points, samt 2x 2-4-1
  10. Vad är det viktigaste för dig? Bra business upplevelse
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? -
Har en befintlig bokning med SAS 2-11 mars, försöker få med mina föräldrar men tycks vara omöjligt att få med på samma flyg. Därav öppen att boka om hela resan. Primärt letar jag på SAS kopplat till skatter&avgifter men finns det bra tillgång på något annat SA bolag är jag idel öra!

MVH
 

AtleFlyg

Medlem
4 platser är alltid tufft i C ... Jag håller tummarna för att någon mer kunnig inom detta område kan komma med något bra tips
 

RickardG

Medlem
Störst chans att hitta något med SAS är till Chicago. Jag har hittat flera datum där det går att få två platser ARN-ORD och två platser ARN-CPH-ORD och man ankommer i princip samtidigt. Fyra platser i C med SAS är ungefär som flygande holländaren eller moby dick - alla har hört talas om dem men ingen har sett dem...
 

agehall

Medlem
Att prioritera upplevelse när man ska ha fyra platser är extremt svårt. Det är nog tyvärr så att man får ta det man hittar och jag skulle nog boka något av de förslag som andra redan kommit med ASAP så att platserna inte försvinner.
 

Kandinsky

Medlem
För att återkoppla löste det sig till slut: Föräldrarna flyger från Oslo istället för Stockholm och får åka hem 12h senare, men det öppnade upp sig med C i SAS. Så slutet gott =) Tack för all hjälp!
 
Toppen