Senaste nytt

seat map LH630 - vilken klass?

Charlie D

Medlem
Jag har blivit framflyttad till rad 11 på LH630 imorgon. Någon som vet med säkerhet vilken klass det är? Blir osäker då jag hittar flera olika seat maps.
 

AABack2ARN

Medlem
Och mellan vilka flygplatser flyger LH630? Det underlättar eftersom ExpertFlyer kräver att man fyller i dessa uppgifter för att få fram en seatmap.
 

fcx

Medlem
Jag har blivit framflyttad till rad 11 på LH630 imorgon. Någon som vet med säkerhet vilken klass det är? Blir osäker då jag hittar flera olika seat maps.

Enligt Expertflyer är rad 11 economy på den avgången:

Capture.JPG
 

AABack2ARN

Medlem
Förvisso står det Economy men är det inte Premium Economy seating? Eftersom raderna 10-14 har 2+3+2 medan resten har 2+4+2?

Premium Economy säljs inte på den avgången.
 

AABack2ARN

Medlem
Exakt...förvirrande!

Att det finns Premium Economy seating utan motsvarande kabinservice är inte så konstigt - det beror helt enkelt på att Lufthansa tvingats sätta in en kärra utrustad med Premium Economy. Händer titt som tätt. Dock kan man ju vara lite fundersam till varför ExpertFlyer visar att platsen är ledig när du har checkat in... Men som sägs ovan - det har hänt att EF inte har tillgång till rätt information förr... Ha en trevlig resa :)
 
Toppen