Senaste nytt

Eurobonuspoeng fra apple (eurobonus online shop)

A

Aurora

Guest
Hvor lenge bør jeg reellt sett forespeile meg å vente på å få poeng fra Apple, på et kjøp hos Apple Store 2 Juli 2015? 2016?
 
A

Aurora

Guest
Har inte eurobonus med sas att göra ?o_O

Joda, eurobonuspoengene selges av SAS til bedriftene, som "aktiverer" poengene, som så sendes til oss kunder via shoppingportalen, og så inn på våre kontoer. (Want me to draw a picture?).

Bedriftene kjøper poengene hos SAS fordi de ser for seg at vi point-whores gjør merkjøp eller aktivt velger å handle i DERES butikk hvis de tilbyr oss poeng. Noe de jo forsåvidt har rett i ;)

Hvis MasterCard ikke gir meg eurobonuspoeng kontakter jeg MasterCard fordi det er de som aktiverer eurobonuspoeng-utsendingen til meg (det gjorde jeg nylig, og fikk til svar "Hej, vi har lagt 4000poeng til utsendelse til din konto neste måned"). Hvis AVIS ikke gir meg eurobonuspoeng kontakter jeg AVIS og ber de sende meg poengene jeg har krav på. Det har ikke noe mer med SAS å gjøre enn at poengene spares hos deres bonusprogram.

Så viser det seg at Apple er kronisk dårlige/treige på å aktivere utsendingen av de poengene de kjøper hos SAS. Lyko er et eksempel på en bedrift som har en bra poengutsending, man har vanligvis poengene på konto noen minutter etter handelen. Samme gjelder flere andre butikker. Men apple store.... de virker å være verst i klassen ;) Så jeg lurer litt på hvor lenge jeg må vente før jeg "gnäller" på kundservice :)

---

@RickardG - takk for tipset. Det skulle jeg vist før... :p
 
Toppen