Senaste nytt

Kan man tjäna Eurobonuspoäng och Club Carlson poäng samtidigt?

Glenn E

Medlem
Fråga: Kan man tjäna Eurobonus poäng och Club Carlsson poäng på samma gång då man bor på ett Radisson hotell eller måste man välja?
 
Man måste välja.

Medans jag ändå skriver i denna tråd, brinner CC poäng inne efter en tid precis som EB poäng? hur lång tid isåfall?
 

Glenn E

Medlem

Tackar för svaren. Bra poäng där Hyperion007 om Club Carlsson poäng brinner inne.
Jag kan inte hitta någon information om det så jag antar att de inte brinner inne.:confused:

Övriga program jag vet om detta:
Hyatt poäng brinner inte inne.
Hilton poäng brinner inne.
 
Jag hittade information faktiskt på deras hemsida. Sålänge man får in poäng inom 24månader så brinner poängen INTE inne! :) SWEEET! Då blir det o samla så mycket poäng där som möjligt och sedan växla in till EB poäng om ett par år :)

Såg själv att jag fick 21014poäng för en natt på Radisson Scandinavia i Göteborg. Rum en natt + middag 350kr. Inte illa.
 

henrik l

Medlem
Jag hittade information faktiskt på deras hemsida. Sålänge man får in poäng inom 24månader så brinner poängen INTE inne! :)

Marriott har också ett liknande system där det gäller att ha en aktivitet inom 24 eller 36 månader (minns inte vilket och hinner inte titta just nu:eek:)
 
Toppen