Senaste nytt

Träff i Helsingfors?

Gnopps

Medlem
Jag har sett att vi blivit en del från Finland här på sidan. Finns det intresse för en lokal träff i Finland/Helsingfors under våren? Svara i inlägget så fixar vi ihop något!

Tillägg 8 maj. Preliminärt bestämt till 21/5. Säg till om det passar!
 
Last edited:

KeXx

Medlem
Det hade varit väldigt trevligt att träffa lite BC-folk och besöka Finland samtidigt! För min del beror det mest på vilket datum det blir... är iväg på domaruppdrag i Toronto 15-20 maj.
 

Henry

Medlem
Det vore kul! Jag bor i Helsingfors till i slutet av maj någon gång. Åker till Sverige i kväll och stannar cirka en vecka, är även borta från Finland ungefär motsvarande datum om en månad igen, annars borde det gå bra.
 

rob74

Medlem
Samma guldkortsjakt här, men jag kör en snabbis måndag 28/5. Landar ca 12:25 och åker tillbaka 16:50... Ska försöka hinna träffa en eller två kollegor också.
 
Ska jag ta med 200st BusinessClass.fi taggar? Vi har ju även den domänen :)

Jag vet att min fru vill åka till HEL i ett par dagar, med färja och med dotter. Kan vi synka så jag följer med?
 

Gnopps

Medlem
Kul att det finns intresse, jag hoppas fortfarande på att någon av forumets riktiga finnar anmäler sig
 

rvarttinen

Medlem
Har en kusin boendes i Helsingfors... månne skulle det gå att kombinera i samband med en helg? Ingen plan ännu.
 

KeXx

Medlem
Kan vi inte i samband med en eventuell träff i Helsingfors även passa på att studera kollektivtrafiken i stan?

;)
 
Toppen