Senaste nytt

Till Australien i Business class

monastir

Ny medlem
hej

någon som har ett bra tips på skandinavien -australien tr i business i april , kan även vara utresa från annat europeiskt land

tight lines
 

Dr. Miles

Expert
Välkommen till BusinessClass.se, monastir.

Det är inte riktig Business class biljett men, det finns THAIs Premium Economy till Australien för ca 20.900 SEK inkl. skatter.
Du kommer att sitta i en Business class stol med Premium Economy service mellan Stockholm och Bangkok och sitta i Business class stol med Business class service mellan Bangkok och Sydney/Melbourne/Brisbane/Perth.

Du kan hitta mer infor om denna biljett i denna tråd: http://www.businessclass.se/deals/2...t-r-thai-airways-10-600-sek-inkl-skatter.html

Biljetten kan bokas bl a på THAIs svensk webbsida.
 

A380*G

Medlem
tack för tipset bokade denna då thais premium class skandinavien till bkk är sådär

TG har i princip C-service i premium till/från Skandinavien. Stolen är gammal på B 747 men utrymmet är bra.

Rapportera gärna om QR i C. Funderar att prova dem PVG-DOH-ARN någon gång.
 
När jag försöker kolla priset med Emirates 2for1 så får jag alltid felmeddelandet "Sorry, we were unable to price the requested flight. Please try again"

Någon som lyckas?
 

Dr. Miles

Expert
När jag försöker kolla priset med Emirates 2for1 så får jag alltid felmeddelandet "Sorry, we were unable to price the requested flight. Please try again"

Någon som lyckas?

Det ser ut som Emirates webbsida har fått problem.

FYI, bokningsregler om Companion fare från Aten är som följande.

Special Fares Terms and Conditions | Enjoy our special Companion Fare | Emirates Greece

Special Fares Terms and Conditions | Enjoy our special Companion Fare | Emirates Greece skrev:
  • Sales period: until 31st May 2012.
  • Travel period: until 31st May 2012.
  • This offer is valid only if both passengers are booked on the same itinerary.
  • All fares and seats are subject to availability.
  • Maximum stay: one month (Exception: destinations in Australia and New Zealand for which the maximum stay is 12 months).
  • One free stopover permitted in Dubai.
  • Reservations are required for all sectors and ticketing must completed within 72 hours after reservations are made. For bookings within 72 hours, ticketing must be completed the same day.
  • Reservation change: permitted at a charge of EUR 50 per ticket.
  • Cancellation before departure: permitted at a charge of EUR 50.
  • Tickets are non-refundable and cannot be cancelled after departure.
  • Child discount: not applicable.
  • The fares quoted include all relevant taxes and are subject to change.
 
Ah, missade att sista travel period var samma som sista bokningsdagen. Synd att de inte har en matrix som de flesta andra så man lättare kan hitta det billiga priset. Nu blev det 5000 Euro för 2 till Sydney.
 

wine

Ny medlem
Australien

finns dealen med finnair från ams-bryssel till sydney melbourne kvar eller finns det någon annan bra deal till australien i business i april månad
 
Toppen