Senaste nytt

Ny megabonus på gång

henrik l

Medlem
Kanske ingen nyhet för det redan frälsta:) En intressant detalj är att "systemet" verkar ha känt av mina önskemål. Nu i höstas och våras bad jag att få erbjudandet om 15 nätter istället för 20. Nu fick jag jag ett erbjudande om 15 nätter och därefter 2000 p per natt. Måste säga att det var helt optimalt för mig, eftersom jag fixar 15 nätter under kampanjen, men 20 kan vara lite svårt.
 

Falcon71

Medlem
jag försöker alltid vara med på dessa utmaningar men får bara upp den här texten när jag försöker

A Note About This Promotion
We’re sorry, but there was an error in directing you to this promotion.

The reason for this error could be:

  • You’re trying to access a miles promotion and are a points-earner, or vice versa
  • You are not eligible for this promotion
  • This promotion has expired

kan det vara så att man inte alltid får vara med eller ? är marriott platinum
 

henrik l

Medlem
jag försöker alltid vara med på dessa utmaningar men får bara upp den här texten när jag försöker

A Note About This Promotion
We’re sorry, but there was an error in directing you to this promotion.

The reason for this error could be:

  • You’re trying to access a miles promotion and are a points-earner, or vice versa
  • You are not eligible for this promotion
  • This promotion has expired

kan det vara så att man inte alltid får vara med eller ? är marriott platinum

Verkar vara mycket märkligt om du är platinum. Själv har jag fått olika erbjudanden sedan fler år tillbaka, är gold. Jag vet att @David är/var platnium så han kanske vet mera om vilka erbjudanden som kommer till platinum. Annars har det funnit en chat-funktion som jag har använt, men enligt flyer talk så verkar den ligga nere, men du borde kunna gräva vidare där, eller maila dem.
 

pswe

Medlem
jag försöker alltid vara med på dessa utmaningar men får bara upp den här texten när jag försöker

A Note About This Promotion
We’re sorry, but there was an error in directing you to this promotion.

The reason for this error could be:

  • You’re trying to access a miles promotion and are a points-earner, or vice versa
  • You are not eligible for this promotion
  • This promotion has expired

kan det vara så att man inte alltid får vara med eller ? är marriott platinum

Jag har vid ett tidigare, liknande problem ringt till Customer Support o blivit manuellt registrerad, någon timme senare syntes det på hemsidan.
 

David

Medlem
Jag har gått in via hemsidan och Promotions. Där klickar jag register till vänster under New Promotions.

Jag fick denna gång:
To earn up to 45,000 points:
  • Register by March 31, 2015
  • Stay at participating properties between February 1 and April 30, 2015
  • Earn 25,000 points after 15 paid nights plus 2,000 points after every additional night, up to 45,000 bonus points
Är Platinum Premier fortfarande.
 

Falcon71

Medlem
Precis - jag brukar gå in där också men nu står det bara att det inte finns några nya promotions - fick den förra som jag löste så vore ju toppen att ha en till att jaga
 

AABack2ARN

Medlem
Fick att jag kan tjäna 2500 bonuspoäng för varje vistelse (stay) med start från den andra vistelsen - upp till 25000 poäng
 

David

Medlem
Earn 15,000 bonus points after 15 paid nights + 2,000 bonus points after each additional night, up to 35,000 bonus points för min del. Kan passa rätt bra tror jag iom att det nog blir nån tjänsteresa till Kina lite senare i höst och perioden sträcker sig ända tills sista januari.
 
Toppen