Senaste nytt

Hörlurar i SAS long-haul business class?

Det fåtal gånger jag flugit SAS business class till/från USA så har jag använt mina egna Bose-lurar för att lyssna på musik och se på film. Men erbjuder SAS egentligen några bra noice-cancelling lurar i business class eller är det plastiga standardlurar?
 

Patrik

Medlem
Det fåtal gånger jag flugit SAS business class till/från USA så har jag använt mina egna Bose-lurar för att lyssna på musik och se på film. Men erbjuder SAS egentligen några bra noice-cancelling lurar i business class eller är det plastiga standardlurar?

På A330/A340 är det noise cancelling hörlurar, absolut att de är plastiga och inte i närheten av bose lurarna,
men de är faktiskt helt ok.
 

Roger J

Medlem
Håller med - de är helt OK. Jag brukar koppla in dem, dra ner volymen till noll och sova med dem. I kombination med öronpropparna från necessären blir det riktigt tyst eftersom antiljudet fungerar utan att man pumpar något i lurarna.
 

tic

Medlem
Får bumpa tråden med förslag på sömnmusik (jfr Disneys Bilar-film): KENNY G -SONGBIRD - YouTube

Lite kul, jag googlade "sas businessclass hörlur" för att avgöra om jag skall ta med egna cancellerande hörlurar (och inte bara mina öronpluppar) när jag åker till Tokyo om en vecka. Självklart har Businessclass informationen jag sökte, även om jag googlade "globalt" och inte direkt på siten...
 

agehall

Medlem
Man kan nog säga att om man vill veta något relaterat till resande med (framförallt) flyg och utgår från Sverige, så är BC.se det bästa stället att hitta svaret på...
 

Patrick

Medlem
Ok, tack för svar. Då får mina Swiss C lurar (som jag råkade få med av misstag ett par gånger...) följa med om min uppgradering inte går igenom. ;)

För visst är det inte olika kontakter?
 
Toppen