Senaste nytt

Eurobonus Shopping--Attention Ladies

Svenska73

Medlem
Tjejer,

Det finns ju en del av oss med här eller hur! Nu har Beauty Planet gått med i Eurobonus shopping. 24 poäng per 100 kronor. De har allt från bra shampoo och balsam (L'oreal, Kerastase, L'occitane, etc) samt bra hudvårdsprodukter (allt från Lancome till La Prairie). Personligen jobbar jag för mycket för att hinna med att plocka upp sådana nödvänligheter så det funkar för mig. De levererar dagen efter man beställer, iaf till Stockholmsområdet.

Mvh,
SArah
 

agehall

Medlem
Skulle säga att det även gäller oss killar. De har ju saker som även vi behöver och om man inte vill plocka upp första bästa deo eller parfym i en taxfree-butik, så kan det ju vara praktiskt att beställa och ha produkterna liggandes i brevlådan när man kommer hem.
 

agehall

Medlem
Relaterad fråga; hur ligger de till prismässigt? Jag har ingen som helst koll själv utan brukar handla det jag behöver när jag behöver det.
 

Svenska73

Medlem
La Prairie som kostar 1900 på NK för en burk ansiktskräm kostar 1100. Bra priser på shampoo också. Har ej kollat killsektionen så osäker på priserna där. Det varierar nog men har inte sett något som jag har reagerat på skulle vara dyrare. Synd att man inte får poäng för att beställa hem mat på Mathem, då skulle poängen rasa in:)
 

agehall

Medlem
Du får föreslå för mathem.se att de ska bli EB-partners samt att de *MÅSTE* börja ta AmEx. Om de gör detta så kommer iaf jag att bli kund där.
 

Homer

Medlem
Jämförde några produkter, tyckte de var mycket dyrare än World Duty Free där man
kan tjäna Worldpoints, som går att konvertera till bl.a M&M, BMI och BA miles/poäng
 

henrik l

Medlem
Relaterad fråga; hur ligger de till prismässigt? Jag har ingen som helst koll själv utan brukar handla det jag behöver när jag behöver det.

Det enda jag har någon typ av koll på är Gio's Acqua och har en känsla av den ligger 30-40 kr över taxfree pris. Sen är ju dock frågan var man vill ha poängen:)
 
Toppen