Senaste nytt

Vilka långlinjedestinationer tror du SAS lanserar under 2015?

Vilken eller vilka långlinjedestination/er lanserar SAS under 2015?


  • Total voters
    205
  • Poll closed .
Hmm, om Jacob har insiderinfo så har sannolikt även Martin det.Kan man då dra slutsatsen att destinationerna de kommer presentera finns bland alternativen Martin listat i omröstningen?

Tro mig, dom släpper inte den informationen i förväg till någon. Jag har ingen aning. Men jag vet att alla här kommer veta ikväll för det är ingen hemlighet att det kommer under dagen.

...ladda om tråden...ladda om tråden... :D
 

palmen

Moderator
Tro mig, dom släpper inte den informationen i förväg till någon. Jag har ingen aning. Men jag vet att alla här kommer veta ikväll för det är ingen hemlighet att det kommer under dagen.

...ladda om tråden...ladda om tråden... :D
Undra hur många internt som vet om detta?

Med tanke på att det är 2 stycken A330E som ska levereras i vår så tror jag på max 2 nya destinationer, Oslo-Boston som den ena och sen är frågan om andra linjen blir till Seoul, Miami, Los Angeles (och vart ifrån den ska köras).
Vore kul om det blev Arlanda-Miami med ett av planen :)
Om det blir LA så antar jag att man flyger den från Köpenhamn och slingar med något av de andra destinationerna där ifrån.
 

Kebalibre

Medlem
Tror starkt på att BOS blir en av destinationerna, gissar att även SEL dyker upp.
Känns som Norwegian fick nys om när SK skulle presentera de nya destinationerna och slängde ut ett PM om BOS för att vara först.
 

palmen

Moderator
Tror starkt på att BOS blir en av destinationerna, gissar att även SEL dyker upp.
Känns som Norwegian fick nys om när SK skulle presentera de nya destinationerna och slängde ut ett PM om BOS för att vara först.
SEL var ny som förkortning för mig, fick titta upp det och visade sig vara Seoul :)
 
Toppen