Senaste nytt

Colombia-Sverige-Colombia

Henrik Ottosson

Ny medlem
Tjejen ska komma på besök i Sverige och ska försöka vara här i två månader. Businessclass är alltid experter på att hitta nice deals så tänkte se med er om ni hittar något under 7350 SEK utan byten i USA.
  • Varifrån vill du börja din resa?Medellin, Colombia
  • Var är din destination? Köpenhamn, Danmark
  • När vill/behöver du resa ut? Tidigast mellan 22:a November och början av December
  • När vill/behöver du komma hem? Senast siste Januari.
  • Hur länge vill du vara borta? 2 månader ungefär.
  • Hur många personer som skall resa?ensam resenär
  • I vilken kabinklass? Billigast möjligast.
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Valfritt.
  • Vad är din budget? (per person) Det bästa jag hittar är drygt 7350 SEK så allt under det.
  • Vad är det viktigaste för dig? Priset.
 

bnr

Medlem
Har sökt lite med hjälp av Matrix och jag hittar runt 7450 SEK, rätt oförändrade priser genom hela perioden för utresa (22NOV-13DEC).

Kollade på ett exempel, se nedan bild för det.
Capture.PNG
 
Hittar inte något heller under 7500 kronor (inte ett dåligt pris med tanke på sträckan). Kanske bäst att slå till nu eller om du har mage för det vänta lite och se om de kör någon kampanj senare?
 
Tjejen ska komma på besök i Sverige och ska försöka vara här i två månader. Businessclass är alltid experter på att hitta nice deals så tänkte se med er om ni hittar något under 7350 SEK utan byten i USA.
  • Varifrån vill du börja din resa?Medellin, Colombia
  • Var är din destination? Köpenhamn, Danmark
  • När vill/behöver du resa ut? Tidigast mellan 22:a November och början av December
  • När vill/behöver du komma hem? Senast siste Januari.
  • Hur länge vill du vara borta? 2 månader ungefär.
  • Hur många personer som skall resa?ensam resenär
  • I vilken kabinklass? Billigast möjligast.
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Valfritt.
  • Vad är din budget? (per person) Det bästa jag hittar är drygt 7350 SEK så allt under det.
  • Vad är det viktigaste för dig? Priset.
Letar efter nått liknande åt kompisar som vill komma hit och hälsa på och fann nu att Lufthansa och Iberia har superpriser (2 300 000 COP, ca 6000 kr) om man åker från Bogota tidigare i november.

Google Flights
 
Toppen