Senaste nytt

Hilton London

agehall

Medlem
Beror nog helt på vad man är ute efter och vilken prisklass man vill ha. Jag skulle iaf undvika Hilton Paddington - det har varit en besvikelse när jag bott där.
 

Johanna

Medlem
Såg det men eftersom jag landar sent och sen bara ska äta frulle för att göra stan. Nästa natt blir ett hotell ute vid LHR. Det känns lite onödigt att betala dyraste hotellet när jag knappt kommer vara där. Vill ändå inte ha alltför lång transport. Har en bra plan för vad jag vill göra under dagen. Det blir alla favoritgrejer :)
 

bossefin

Medlem
Metropole vid Paddington är inte mycket att prata om men har tidvis bra priser och ligger ok (15 min promenad till Marble Arch). Har bott där på konferens och även med familjen några gånger. Rätt stort och opersonligt. Dock ok läge. Smidigt då det bara är en kort promenad från Heathrow Express. Conrad St:James park provade jag i juni och visst var det ett Conrad men stack inte ut på något sätt.
 

sembl

Medlem
Jag har faktist gjort följande om det är bra priser på Hilton Garden Inn Heathrow. När jag landat, tuben till Hatton Cross och dumpar det jag behöver dumpa och drar in till kontoret för att jobba eller in till stan. Fördelen med det är att det är nära flygplatsen dagen efter och planerar man inte att stanna efter det att tuben slutat gå så blir det två flugor som man gör på smällen. Och det stora plusset, ingen av det där hoppa bussarna som tar år och evigheter.
 

Johanna

Medlem
Det bästa jag bott på i London är Sofitel St James London. Inget Hilton dock. Bokade via hotwire och fick det för under 2000 kr/natt.
 
Toppen