Senaste nytt

Nytt Avis erbjudande: få upp till 4.000 poäng

Homer

Medlem
EXPAND YOUR HORIZONS

Terms and Conditions

1. Only valid for reservations created in the period 1st August to 9th September 2015 and with rental period 1st August 2015 to 31st December 2015.

2. Valid for all rentals worldwide expect for in Australia and New Zealand.

3.
3,500 Extra points awarded for 4 days or longer rentals. In addition you will be awarded 500 Extra points when booking via Great Avis deals for EuroBonus members

For 2 to 3 days rentals you will be awarded 1,500 Extra points, with the option to earn additional 500 Extra points when booking via Great Avis deals for EuroBonus members

For 1 day rentals you will be awarded 500 Extra points, with the option to earn additional 500 Extra points when booking via Great Avis deals for EuroBonus members

4. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted. Your AWD code is located on the back of your EuroBonus card. Your AWD number will automatically be applied when booking via Great Avis deals for EuroBonus members

5. Standard Avis Terms and Conditions apply.
 
Last edited:

nissefalk

Medlem
Får samma pris med denna deal som min nuvarande bokning med British Airways AWD nummer, skillnaden är att med BA nummer så betalar man inte för extra förare , kostar 13 USD per dag (max 65 USD per rental ), synd annars är det en bra deal för 4,000 Eurobonus poäng.
 

AtleFlyg

Medlem
Hmm är du säker.. Sist jag bokade en bil hos Avis via Avis/SAS sidan så ingick extra förare gratis. Det stod i det finstilta att man ska lägga till det men att den summan inte dras sedan. Det funkade för mig.

Edit: lite för sen
 

nissefalk

Medlem
Läste igenom allt det finstilta och det ser riktigt ut, ingen extra kostnad för extra förare speciellt om det är frugan, antog att det kostade eftersom tickboxen för extra förare kom upp, tackar, skall ändra min bokning nu
 

Homer

Medlem
Får samma pris med denna deal som min nuvarande bokning med British Airways AWD nummer, skillnaden är att med BA nummer så betalar man inte för extra förare , kostar 13 USD per dag (max 65 USD per rental ), synd annars är det en bra deal för 4,000 Eurobonus poäng.

Hmm är du säker.. Sist jag bokade en bil hos Avis via Avis/SAS sidan så ingick extra förare gratis. Det stod i det finstilta att man ska lägga till det men att den summan inte dras sedan. Det funkade för mig.

Edit: lite för sen

Står ju klar och tydligt på första sidan


Summer’s here and there has never been a better time to get out and about with Avis.

Every time you rent in August to December you can earn 4,000 EuroBonus Extra points for any 4 days or longer rentals. You earn 2,000 points for 2 to 3 days. Plus, enjoy the flexibility of a free additional driver and up to 15% discount. Make your reservation between 1st August and 9th September to take part
 

nissefalk

Medlem
Står ju klar och tydligt på första sidan


Summer’s here and there has never been a better time to get out and about with Avis.

Every time you rent in August to December you can earn 4,000 EuroBonus Extra points for any 4 days or longer rentals. You earn 2,000 points for 2 to 3 days. Plus, enjoy the flexibility of a free additional driver and up to 15% discount. Make your reservation between 1st August and 9th September to take part

Indeed, sorry ibland går det fort.....
 
Toppen