Senaste nytt

Inställt/försenat flyg på SAS short haul tråd

Hittade ingen tråd för short haul liknande den som finns för long haul http://www.businessclass.se/forum/threads/inställt-försenat-flyg-på-sas-longhaul-tråd.5560/

Börjar med SK438 CPH-GOT som blev inställd idag. Som vanligt knappt någon information alls, ingen som kan svara på något och ingen som kan boka om till annat flyg trots lediga platser. Andra lyckades uppenbarligen bli ombokade för nu finns det inga lediga platser kvar. Hänvisning till en buss istället. Svagt tycker jag. Någon som vet vad som hände med flighten, varför blev den inställd?
 

KeXx

Medlem
Befinner mig i en bil på väg hem från en liten roadtrip till Holland och har inte riktigt haft kontakt med omvärlden på 24 timmar...

Det var dock en del strul med förseningar igår och SK565 till Paris blev inställt. Berodde dock inte på planet då det istället fick flyga som SK7711 (tror jag att det var)
 
Flyget verkar vara uppe i luften i alla händelser, och ser också ut att vara på väg till Göteborg som planerat. Passagerarna får dock nöja sig med att åka buss :mad:
 
Toppen