SK10 i måndags ARN-LLA var det utrop och hör och häpna folk (de som inte var SAS plus) tog faktiskt ett steg tillbaka och bildade inte en kö som vanligt.
Däremot verkar inte Luleå bry sig så mycket på returen idag med SK07. Där var det inte ens någon utrop.
Altea systemet lägger in seatblock för alla Star Gold.Nu hänger jag inte riktig med. Är du EBD?
Visst var det så att seat block sker endast för EBD? Och om man resa i Plus?
Altea systemet lägger in seatblock för alla Star Gold.
Jag checkade precis in mig och hustrun till Nice i SAS Plus i morgon. Vi är båda EBD, och hade seatat oss på gång + fönster med tom plats mellan. När jag kollade seating med KVS mobile så var platsen i mitten ledig innan jag checkade in men upptagen efter incheckning. Nu är flighten inte direkt full, men någon logik för seatblock verkar det finnas.Vilka använder detta system. Ingen seatblock för oss när vi flugit SAS. Trots en EBG och en EBD.
Vilka använder detta system. Ingen seatblock för oss när vi flugit SAS. Trots en EBG och en EBD.
Det är en soft seatblock som läggs in. Så den kan väljas av andra *G eller av incheckning/gate.Jag checkade precis in mig och hustrun till Nice i SAS Plus i morgon. Vi är båda EBD, och hade seatat oss på gång + fönster med tom plats mellan. När jag kollade seating med KVS mobile så var platsen i mitten ledig innan jag checkade in men upptagen efter incheckning. Nu är flighten inte direkt full, men någon logik för seatblock verkar det finnas.
Det är inte helt lätt att bedöma hur det funkar när man är först ombord.Folk brukar skriva hur det funkar eller inte funkar här. Det ovanligaste är väl dock när folk rapporterar att det fungerar som det är tänkt.