Senaste nytt

Ändra billing country i United appen?

Bryant

Medlem
Jag har hittat en biljett jag vill köpa. Den kombination jag hittar finns endast i appen. Jag jag kommer fram till betalning och jag ska skriva in min adress så går det endast att ange USA som land.

Ska det vara så?
 

Bryant

Medlem
Självklart får jag en förklaring när jag öppnar appen efter att ha ställt frågan här....

ImageUploadedByTapatalk1438207552.787430.jpg
 

Bryant

Medlem
Jag fortsätter monologen .

Finns det något sätt att ta sig runt detta? Hittar inte det jag vill boka på United.com.
 

Elberto

Medlem
Jag prövade lite kort. Just nu är jag i Spanien. Mitt iPhone är på engelska med SV datum/tids-inställninger. Men jag använda VPN med server i Texas.
Jag kommer fram till sista steg när jag kan klicka på "Agree and purchase"

Hjälpa detta information dig något?
 

Flying P

Medlem
Detta med billing country skärptes till rejält av United tidigare i år efter att C/F biljetter med billing country Danmark såldes för under $100. Biljetterna i sig avbokades av United men kontrollerna kring billing country skärptes som sagt.
 

Bryant

Medlem
Jag prövade lite kort. Just nu är jag i Spanien. Mitt iPhone är på engelska med SV datum/tids-inställninger. Men jag använda VPN med server i Texas.
Jag kommer fram till sista steg när jag kan klicka på "Agree and purchase"

Hjälpa detta information dig något?

Är själv i Spanien just nu.

Jag kan gå hela vägen. Där det skiter sig är när jag fyller i adressen när jag fyllt i mitt kreditkortsnummer. Det enda valet jag har är att ha USA som land och då nekas min betalning eftersom jag bor och verkar i Sverige.
 
Toppen