Senaste nytt

Eco extra / business till Asien och business inom Asien för sommaren

Berrsus

Medlem
Hallå.

Sitter och kikar igenom "Deal" trådarna och finner att många erbjudanden har gått ut. Är det någon som kan tipsa om bra erbjudanden för Eco Extra eller Business-biljetter till Asien under juli? (PEK,HKG,SIN,KUL eller ICN)

Jag undrar även om någon kan tipsa på hur jag skall finna bra erbjudanden på business inom Asien under juli? - tänkte roa mig lite. Suttit och kikat efter IATA-biljetter via KVS, men det känns som om tipsen om att det är ganska svårt att hitta bra priser stämmer. Skall tilläggas att jag är ganska mycket nybörjare, om än med stor passion.

Då jag inte har möjlighet att resa i jobbet tänkte jag använda sommaren till att samla poäng till mitt EB-konto (eller starta upp något helt annat och samla på).
 

Dr. Miles

Expert
Det finns alltid Aeroflots IBR eller IBRA för ca 13.000 SEK inkl. skatter till Beijing/Shanghai. Lite dyrare till Hoong Kong och Seoul.
Till Singapore och Kuala Lumpur brukar Turkish Airlines ha bra priser runt 16.000 - 19.000 SEK inkl. skatter.
 

Berrsus

Medlem
Ja, Turkish har jag också hittat. Känns faktiskt ganska spännande då jag inte flugit med dem tidigare. Lutar mot det.
 
Toppen